Handle online

HVORDAN FÅR JEG BONUS PÅ KJØP I NETTBUTIKKEN?

For å samle poeng når du handler på nett må du være innlogget som kundeklubbmedlem da du får bonus på ditt kjøp. Logg inn finner du øverst oppe på siden i vår nettbutikk. 

Hvordan benytter jeg min bonussjekk i butikk?
Bonussjekken finnes klar i våre butikker så du kan bare oppgi ditt mobilnummer i kassen så kommer den opp.

Hvordan benytter jeg bonussjekken i nettbutikken?
Logg inn på Mine Sider og finn din sjekk under "Bonussjekker"”. Kopier det 13 siffrede nummeret og lim inn når du står i kassen i feltet Bonussjekk og klikk: Bruk.

Jeg finner ikke min bonussjekk under Mine Sider?
Dersom du ikke allerede har laget en login/konto under Mine Sider før bonussjekken er sendt ut har den ikke blitt lagret. Kontakt Kundeservice via webskjemaet over så kan vi aktivere din bonussjekk online. Dersom du handler i noen av våre butikker ligger bonussjekken din klar i kassen og kan benyttes ila gyldighetsperioden når du oppgir ditt mobilnummer.

 Klikk her for å lese kjøpsvilkår

VANLIGE SPØRSMÅL

PROBLEMER MED Å LOGGE INN?

Om du ikke får logget inn så forsøk å bytte ditt passords ved å trykke på GLEMT DITT PASSORD.
Følg så instruksjonene. Et nytt passord vil bli sendt til den mailadressen du har oppgitt. Får du ikke mail kan du forsøke å logge inn med en annen mailadresse en den du har brukt til din konto. Vennligst kontakt kundeservice for hjelp på kundeservice@polarnopyret.no 

 

HVORDAN BYTTER JEG EN VARE?

Vil du bytte en vare som du har bestilt i vår nettbutikk kan du enklest gjøre det i en av våre butikker. Ta med kvitteringen som du får via mail når din ordre sendes til deg fra vårt lager.

Dersom du ikke bor i nærheten av en av våre butikker, kan du likevel sende varene i retur til nettbutikken. Send en mail til kundeservice@polarnopyret.no og gi beskjed om at du ønsker å få tilsendt en returetikett på e-post. Vi betaler returen for deg! Om du vil bytte til en annen vare må du legge inn en ny bestilling. Du betaler kun frakt en gang, og for de varene du skal ha. Les mer her.

HAR JEG ANGRERETT OG ÅPENT KJØP?  

Ja. Du har full retur- og bytterett (åpent kjøp) i 14 dager både i butikk og ved kjøp online. Gjelder også nedsatte varer. Gjelder fra dagen du har mottatt produktene eller handlet de i butikk, dvs. fra den dag du får varsling om at pakken er klar til å hentes.

faq

Vanlige spørsmål

Ta gjerne en titt på våre vanlige spørsmål, kanskje finner du svar på ditt spørsmål der. Du er alltid hjertelig velkommen til å ta kontakt med vår kundeservice. 
Kontakt kundeservice

Polarn O. Pyrets butikker

Kontakt våre butikker for hjelp med spørsmål som angår produkter og service. Telefonnummer og mailadresser til respektive butikk finner du under
Finn butikk.