Det virker som om du bruker en gammel nettleser, det kan ikke gjøre alt fungerer eller ser ut som det skal.
Medlemskap i PO.P+

Vilkår

Oppdatert: 2018-05-14
Medlemskapsutgiver: Polarn O. Pyret AB, org.nr 556235–7383.
Drottninggatan 33, Box 161 42, 103 23 Stockholm, Tlf: +46(0)8 410 520 00

 

Medlemskap hos Polarn O. Pyret

PO.P+ er et kostnadsfritt medlemsprogram der du som medlem samler poeng og får ta del av rabatter, personlige tilbud og andre fordeler basert på ditt aktuelle medlemsnivå. Velger du å bli medlem, kommer vi til å behandle personopplysningene dine slik at vi skal kunne tilby deg alle fordelene ved å være medlem. Du kan lese mer om hvordan vi behandler personopplysningene dine i vår personvernpolicy, som du finner på nettstedet vårt. Les gjennom disse medlemsvilkårene og personvernpolicyen før du blir medlem, slik at du vet hva du velger å bli medlem i, og hva det innebærer.

Når du velger å bli medlem hos oss, kommer du til å få direkte markedsføring og informasjon om tilbud, fordeler, rabatter og informasjon via nyhetsbrev, sms og brosjyrer, hvis du ikke har valgt å takke nei til dette. Som medlem kan du få personlig tilpassede tilbud, f.eks. relevante produktanbefalinger eller lignende basert på din kjøpshistorikk, via utsendelser og i digitale kanaler. Formålet med dette er å skape merverdi for deg som medlem, slik at du får tilbud og informasjon om varer og tjenester som du kan tenkes å være interessert i. På denne måten blir vårt budskap og vår kommunikasjon til deg mer relevant. Du kan også velge om du vil oppgi alder på barn for å få tilpassede tilbud ut fra barnets alder. Som medlem kan du i tillegg få invitasjoner til våre arrangementer og mulighet til å benytte tjenesten "Kjøp og selg" for å selge brukte Polarn O. Pyret-klær.

Medlemskapet gjelder i alle Polarn O. Pyret-butikker samt på polarnopyret.no. Du kan bli medlem alle i Polarn O. Pyret-butikker samt på polarnopyret.no. Medlemskapet er personlig og kan ikke overføres til noen andre. For å bli medlem, må du være privatperson og minst 16 år. Når du blir medlem, registrerer du mobiltelefonnummeret ditt. Ved kjøp i butikk, registreres kjøpet som et medlemskjøp ved at du oppgir det mobiltelefonnummeret som du oppga ved registreringen. Hvis du handler på polarnopyret.no registreres medlemskjøpet ved at du er innlogget. Som medlem har du et eget ansvar for å sikre at kontaktopplysningene dine er korrekte og aktuelle.

 

Innloggingsopplysninger til Mine sider

Når du blir medlem, opprettes innloggingsoplysninger til Mine sider. Formålet er at du som medlem raskt og enkelt skal kunne administrere medlemskapet, f.eks. endre opplysninger, se aktuell poengsaldo, bonussjekker, medlemsnivå og få mulighet til å reservere deg mot direkte markedsføring samt avregistrere medlemskapet. Du vil også kunne se og følge dine egne, aktuelle og tidligere kjøp hos oss. Ved å være innlogget ved kjøp i nettbutikken, sørger du også for at poengene dine blir registrert og at du dermed får de rette medlemsfordelene. Brukernavn er den e-postadressen som er oppgitt i forbindelse med medlemsregistreringen. Passordet velger du selv.

 

Polarn O. Pyrets Medlemsnivåer

Polarn O. Pyret har to medlemsnivåer; POP+ og POP+ VIP. Medlemsnivåne er basert på det totale kjøpsbeløpet i løpet de siste 12 månedene. Jo høyere nivå du tilhører, desto flere fordeler får du tilgang til. Når et medlem oppgraderes til POP+VIP, beholdes nivået i 12 måneder og kan fornyes hvis kjøpssummen for VIP-nivå opprettholdes lengre enn 12 måneder. Ved retur av kjøp, minskes summen som er grunnlag for medlemsnivå med tilsvarende beløp som returen, og det foretas eventuelt en nedgradering hvis kjøpet har ført til en oppgradering. Opp- og nedgradering foretas løpende hele året. Dette gjelder forutsatt at du har identifisert deg / logget inn slik at kjøpet registreres som et medlemskjøp.

 

Slik fungerer vår bonus

Som medlem får du poeng på kjøpene dine hos Polarn O. Pyret, med 4 % tilbakebetaling (1 poeng = 1 kr). Dette gjelder forutsatt at du har identifisert deg / logget inn slik at kjøpet registreres som et medlemskjøp. Kjøp av gavekort eller kjøp som betales med bonussjekk, gir ikke grunnlag for bonus. Bonusutbetaling foretas tre ganger per år og legges digitalt på medlemskapet. Summen kan siden benyttes ved ett kjøpstilfelle i fysisk butikk eller nettbutikk. Som medlem får du informasjon om bonusutbetaling via e-post. For å få bonusutbetaling må du ha samlet 1500 poeng. Bonuspoengene du har tjent opp i løpet av de siste 24 månedene er grunnlaget for bonussjekkene. En bonusutbetaling kan verken helt eller delvis betales ut kontant. Aktuell poengsaldo og gyldighetstid for den aktuelle bonusutbetalingen finner du ved å logge inn på Mine sider.

 

Gyldighet og oppsigelse av medlemskapet

Medlemskapet hos Polarn O. Pyret gjelder til det sies opp, og du kan når som helst avslutte medlemskapet ved å kontakte Kundeservice. Hvis du ikke har registrert et medlemskjøp i løpet av 24 måneder, kommer medlemskapet automatisk til å avsluttes, personopplysningene dine slettes og eventuelle innestående poeng slettes, hvis du ikke kontakter oss og ber om å få fortsette medlemskapet. Polarn O. Pyret har rett til å si opp medlemskap ved mistanke om at medlemskapet misbrukes.

 

Endringer i vilkårene

Polarn O. Pyret har rett til å endre medlemsvilkårene samt overføre medlemsavtalen til en annen medlemskapsutgiver. Vi kommer til å informere deg om endringer på nettstedet vårt og via e-post. Siste versjon av medlemsvilkårene finner du alltid på nettstedet vårt. Hvis du ikke liker endringene, har du når som helst mulighet til å avslutte medlemskapet i kundeklubben.

 

Kontaktopplysninger til Polarn O. Pyret
Polarn O. Pyret Kundservice

Informasjon om behandling av personopplysninger finnes i Personvernpolicyn.